2014. február 20., csütörtök

5.fejezet


- Szerda -
Az R5 ma indul a turnéra,de Ross még nem tudja, hogy döntött Laura.

- Laura -

Nem tudom, hogy fogom közölni Ross-al a hírt, de valahogy kénytelen leszek, mert ma indulnak.

- A busznál -

- Ross -

- Hol késik már Laura? Lehet, hogy nem engedik el?- aggodalmaskodtam.
- Biztos eljön- vigasztalt Rydel.- Ha más nem  akkor elbúcsúzni.
- Kösz, ezzel igazán sokat segítettél –mérgelődtem.
- Héj, Rattlif fogadunk, hogy jön-e vagy sem?- viccelődött Rocky
- Persze - válaszolt boldogan Rattlif. - Én arra fogadok, hogy eljön.
- Én akkor arra fogadok, hogy nem jön el.
- Mi legyen a tét?
- Mondjuk, az mossa le a turné után a buszt, aki veszít.
- Rendben - kézfogás majd hatalmas nevetés, amit Ryland szakít félbe.
- Gyerünk, srácok szálljunk fel a buszra.
- De Laura még nincs itt - mondtam, amolyan „csak meg szán tekintettel”.
- Nem várhatunk tovább tesó. Sajnálom.
- Rendben. Menjünk!- egyeztem bele.
Épp szálltunk fel a buszra, mikor Laura megérkezett.

- Laura -

- Héj, srácok!- kiáltottam.
- Laura!- ölelt meg boldogan Ross.
- Ez az! Megnyertem a fogadást- ujjongott Rattlif.
- Milyen fogadást?- kérdeztem.
- Majd a buszon elmeséljük - jelentette ki Riker.
- Én...én...
- Nyögd már ki Laura!!!- sürgetett Rydel.
- Én nem szállok fel a buszra.
- Mi?- csodálkozott Ross.
- Nem megyek veletek.
- Miért nem? Talán a szüleid nem engednek el?- csodálkozott Riker.
- De ők elengednek. Én döntöttem így.
- De miért?- kérdezte Ross.
- Mert úgy gondolom, hogy nem igazságos Lili,Bella és Emilivel szemben. És mindenkinek jót tesz egy kis távolság.
- Akkor itt a búcsú perce - mondta szomorúan Rydel.
- Héj ne legyetek szomorúak, hiszen most indultok az első turnétokra.
- Jaj annyira fogsz hiányozni nekünk - mondták miközben csoportosan megöleltek. De Ross nem volt ott az ölelésnél.
- Héj, tesó bent megvárunk- mondta Rocky, majd bementek.
- Sajnálom, hogy nem jössz velünk. Hiányozni fogsz.
- Tudom, te is nekem. De ez csak egy hónap kibírjuk egymás nélkül nem?
- De. És egyébként 52 nap-javított ki.
- Vigyázz magadra! - mondtuk egyszerre, majd egy gyors csók és ölelés
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhl71m0kFS0fZ_42GKO1c77g3K_fFqqWsEoUGroHkCEluIP0SbX0a_fqmVeIZHt9xDdZNoWK1DJzzF1my5oo1XmZDcARoEYXk-_WywpwZmPUbafw6XBVeAuC-23KWG-fU9qz_kDXXOYpvZE/s1600/austin+and+lallx.gif
és már csak azt láttam, hogy elhajt a busz.


- Ross -

Egyszerűen nem tudom elhinni, hogy nem jön velünk. Csak lehuppantam az ülésre, és néztem, ahogy lassan elmegyünk mellette.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiwRtDeDV95dnSpkYKC42-6CBxbZp-pr8tcBUHmMhljhir8opWuF3z1RvOBSda3NGgVOvALiBOdbkg8r7NdcIoGVw1JfO4pkKdLA18UBU8XQhbaPtn0PS8m5sXg5nimXPapWGQceMm_vY9q/s1600/austin+and+ally.gif
- Héj, öcsi jól vagy?- kérdezte Riker.
- Úgy nézek ki?
- Költői kérdés volt. És lehet, hogy most Laura nem jött velünk,de gondolj bele milyen jó lesz hallani a hangját, és látni őt 52 nap múlva.
- Igazad van. Kösz Riker.
- Szívesen öcsi, bármikor. - miután Riker elment vagy legalábbis arrébb ment előszedtem a gitárom és az este hátra lévő részét végig gitároztam, és közben Laurára gondoltam.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj4jHYeu1MeEpu2aEkWK_d9IpJd4-RYDY9q9_Cs3wyvhdN7DK4VRvfOrjiNdfOeFPmd6RalBOgCAabsvaw5rJL0ugD85u1RTEoDEkOICO7O5H76sN6JS3DzhDYl30vjZ18lN1FPUPbdVwC8/s1600/austin.gif

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése