2014. február 21., péntek

7.fejezet


- Laura -

Úristen! Lehet, hogy szólnom kéne a lányoknak, hogy totál eltévedtünk, de már kezdenek egy kicsit megnyugodni, én meg csak megoldom valahogy, nem lehet olyan nehéz kivezetni egy kocsit egy zsúfolt, tök ismeretlen városból és...
- Héj, Laura egyébként hol is vagyunk pontosan?- kérdezte Bella
Ettől a kérdéstől féltem a legjobban, de nem tudtam, hogy mondjam el neki, hogy a leghalványabb fogalmam is lenne arról, hogy hol vagyunk már mondtam volna magamtól is. Leálltam egy benzinkútnál és kihívtam Bellát, mert neki elmondhatom,ha túl nagy baromságot csinálok,és ez az eddigi legnagyobb.
- Figyu! Bella az a helyzet hogy fogalmam sincs, hogy hol vagyunk és...
- Tudom.
- És...Várj csak azt mondtad, hogy tudod?
- Igen már vagy 10 perce láttam rajtad, hogy fogalmad sincs, merre járunk. De szerencsédre a telómon végig követtem azt, hogy merre megyünk és tudom, hogy merre jutunk ki a városból.
- Köszönöm. De ha már ilyen régóta tudod, hogy eltévedtünk, miért nem szóltál.
- Hááááááááááát. - csak úgy megjegyezném a hosszú hát mögött, mindig valami rafináltság van.
- Ó-ó ez hosszú hát. Mit tettél?- vontam fel a szemöldököm
- Mivel láttam, hogy nem tudod mit, merre, meg hogyan kéne, ezért kihasználtam, hogy bejöjjünk a városba.
- De miért?
- Mert ma adták a legújabb videó játékot, és más városban még nem lehet kapni.
- Bella Abigél Thomson, ha nem tévedtem volna el, akkor most nagyon ideges lennék rád. De így nem olyan vészes. De ígérd, meg hogy nem mondod el Emilinek és Lilinek hogy eltévedtem. Emili hivatalosan átadta a stafétát nekem. Én pedig cserébe nem mondom el nekik azt, hogy miért is nem szóltál 10 perccel korábban. Rendben?
- Rendben.
- És most vedd meg azt a játékot és menjünk!
Bella 5 perc után vissza is jött kezében a játékkal.
- Mehetünk?
- Természetesen.
Végre ki keveredtünk a városból, de ezzel a kis kitérővel 2 órányi utat kerültünk. De nem baj mert már csak másfél óra, és ott vagyunk, de most már Bella vezet.

- Másfél órával később -  

Huh kicsit talán elaludtam, mert mire oda értünk már este volt. A fiúknak még javában tartott a koncert ezért oda mentünk. És természetesen a biztonságiaknak nem tetszettünk, és ezt abból gondolom, hogy a két gorilla nem engedett be minket, hiába mondtuk, hogy az R5 igazán közeli ismerősei vagyunk. A lányok már feladták volna, de én nem tágítottam. Követeltem, hogy hívják ki Ryland-et. A koncert felére sikerült teljesíteni a kérésemet. Ryland persze egyből felismert minket és behívott.
- Végre már azt hittem, hogy sose jutunk be.
- Amúgy mit kerestek itt?
- Emili miatt jövünk - Riker pont ekkor jött hátra és mikor meghallotta, amit mondtam és egyből kérdezősködni kezdett.
- Mi van vele? Ugye jól van! Kérlek, Laura mond, hogy jól van!
- Jól vagyok-jött be Emili.
- Akkor? Mizu? Talán nem bírtátok tovább nélkülünk?
- Nem egészen. Tudod Riker én... én...
- Mond gyorsan, mert párperc és vissza kell mennem.
- Én terhes vagyok.
- MI?! És kitől?
- Tőled te barom!- válaszolt idegesen Emili.
- Bocs csak meglepődtem.
- Riker én nem akarom elvetetni.
- Nem is hagynám. Meg oldunk mindent együtt. Szeretlek - csókolja meg Riker Emilit.
- Haver vissza kéne menned!- szólt Ross, de amikor meglátott abbahagyott mindet és megölelt.
Én pedig csak ennyit tudtam kinyögni ölelés közben:
- Hiányoztál.


- Én nem tudok felmenni a színpadra. Most nem. Majd a koncert után elmondom.
Ross nem kérdezősködött csak felém fordul és ennyit kérdezett:
- És te Laura?- először nem tudtam mit akar aztán leesett
- De még soha nem énekeltem ennyi ember előtt! Sőt eddig egyedül előttetek énekeltem.
- És milyen jól sikerült. Na, gyere! Ez csak egy duett... velem.
- Rendben - még jó, hogy minden hova viszonylag csini ruhába szoktam elmenni.
Felmentünk a színpadra, minden okés volt, amíg nem néztem a tömegre. Ekkor kicsit megijedtem, de aztán Ross-ra néztem, aki egyből bemutatott
- Mizu R5 family? Ez a gyönyörű lány itt mellettem Laura Marano. Most együtt elénekeljük nektek azt a számot, amit ő maga írt. DON'T LOOK DOWN!
Elénekeltük a dalt és a tömeg ujjongott ugyan valószínű, hogy Ross miatt, de azért jó volt még is énekelni a turnén.


- Hotelben -

- Riker - 

Kicsit még sokkos állapotban voltam Emili bejelentésétől. De azt hiszem ideje elmondani a többieknek.
- Srácok van egy bejelenteni valóm. A Lynch family újabb taggal gyarapszik.
- Anya megint terhes?- nézett furcsán Rocky.- Nem vagyunk még elegen?
- Nem Rocky. Anya nem terhes.
- Akkor?
- Anya ugyan nem, de Emili viszont terhes.
- Grat haver tudtam, hogy egyszer sikerül- jegyezte meg Rocky
- Igen Riker annyira örülök nektek!- szaladt oda hozzám Rydel, majd Emilit is megölelte
- Ezt most, hogy érted és miért fogadjátok ilyen jól? Mármint Rocky hogy érti?
- Az a helyzet bátyus hogy már 22 vagy, ezért már várható volt - mondta Ross
- Na, te hős szerelmes meg se szólalj!
- Miért?
- Mindenki azt hitte egy hónappal ezelőtt, hogy egyedül öregszel meg,hisz Alice-t nehéz volt feldolgoznod.
- Nekem legalább volt kit feldolgoznom egy hónappal ezelőtt, mert neked már vagy két éve nem volt barátnőd.
- Álljon meg a menet srácok!- állt közénk Laura, amit egyébként jól tett, mert a ma történtek után, már csak egy igazán picike hiányzott, hogy leüssem Ross-t.- Először is. Ki az, az Alice?
- Alice…- Ross vett egy mély lélegzetet és úgy folytatta. - az ex barátnőm. De ne értsd félre a sóhajt, mert már nincs köztünk semmi, amúgy is megcsalt.

- Óh, kicsim. Nem kell félned én ilyet biztosan nem fogok tenni. Szeretlek.- csókolom meg, majd erősen magához szorít.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése