2014. február 22., szombat

8.fejezet


- Másnap -

- Ross -

Nem tudom mi baja volt tegnap Riker-nek. De éreztem közöttünk a szikrákat, azokat a szikrákat, amelyek simán kirobbantanak egy hatalmas verekedést. Pedig ötünk közül Riker a legnyugodtabb, mindent elvisel tőlünk, de tegnap este... Már beláttam, hogy egy kicsit túllőttem a célon, de ezt nem fogom beismerni előtte. Tulajdonképpen nem tudom, mi van vele, és nem is igazán izgat, csak az, hogy ezt ne szerencsétlen barátnőjén töltse ki, akkor már inkább engem püföljön. Vagy is inkább Rocky-t püfölje, mert a kettejük ütésereje nagyjából meg egyezik.
Gondolataim már majdnem kihallatszottak fejemből, legalábbis szerintem úgy, hogy hagytam az egészet és inkább jobbra néztem, mert jobb oldalamon Laura feküdt. Csodáltam egy kis ideig, mert ugyan nem volt egy hét se hogy eljöttünk, de már nagyon hiányzott. Ekkor megszólalt a telefonom, Rydel hívott.
- Ross?
- Igen?
- Csak tudni akartam, hogy jól vagy-e.
- Persze csak egy kicsit még fáradt vagyok. De miért kérded?
- Csak kíváncsi vagyok, ennyi az egész. Meg csak szólni akartam, hogy ma lesz egy "last minute" koncertünk, a parkban.
-A parkban. Miért ott?  És hogy jutok oda? Ha nem emlékeznél, ez a Hotel a város szélén van.
- Tudom. De Laura ott van veled és így, akkor kocsi is van. Siessetek! Mi már itt vagyunk.
- Rendben.
Letettem a telefont és felkeltettem Laurát.
- Kicsim. Édesem - ez még a halk volt, amire nem reagált, tudom, hogy elég mélyen tud aludni, na de ennyire?
Láttam, hogy itt a szavak nem segítenek ezért a háta mögé mentem megpusziltam a homlokát és meg simítottam a hasát.
- Mi az?- hallatszott a kérdés.
- Fel kéne kelni, már amúgy is 10 óra elmúlt. És ha már itt tartunk gyorsan el is kéne készülnünk.
- Rendben. De miért?
- Becsúszott egy fellépés az utolsó pillanatban.
- Jól van. Adj 15 percet és kész leszek.
És így is lett 15 perc múlva már a kocsiban ültünk. Laura már épp indítani akarta a kocsit, de egy percre megállítottam. Meg csókoltam, de szerintem ilyen csókunk még sose volt, legalábbis ilyen szenvedélyes biztos nem. A csók után csak annyit mondtam:
- Szeretlek.
- Én is téged.
Őszintén nem tudom, hogy miért csókoltam meg, de most, hogy jobban belegondolok, csak volt egy olyan érzésem, hogy valamiért lehet, hogy többet nem tehetem...

- Riker -

Hol késhet ez idióta? Szerintem Rydel felhívta már, és szólt neki a fellépésről, de azért megkérdezem.
- Rydel!
- Igen?
- Szóltál Ross-nak hogy fellépésünk van?
- Persze. Már vagy egy órája.
- Akkor hol lehet?- kérdeztem idegesen.
- Nem tudom-hallatszott a válasz, bár kissé ijedten mondta. De ezután egy kicsit komolyabbra fordult a hangja. - Figyelj Riker nem tudom, mi van veled, de ez nem normális dolog. Ha pedig Ross-al van bajod, akkor beszéld meg vele, és ne rajtunk töltsd ki a dühödet!- fejezte be mondatát majd elviharzott.

Eddig csak Ross-al foglalkoztam és azzal, hogy mi történt tegnap este. Ekkor valami furcsa dolog fordult meg a fejemben. Mi van, ha Ross azért késik, mert történt vele valami. Huh. ebbe, még belegondolni is szörnyű volt, mert ugyan haragszom rá, de mégis csak az öcsém, és aggódom érte. Egy kicsit később Rocky szaladt oda hozzám és, olyat mondott, amit nem akartam hallani, soha de soha Ross és Laura...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése