2014. február 19., szerda

-3. fejezet-


- Liliéknél -

- Laura -

El sem hiszem, hogy ez velem történik meg, ez életem legjobb napja. Persze sokszor eljátszottam a gondolattal, hogy Ross-al járok, de nem hittem volna, hogy egyszer találkozok vele, és ez még nem minden. Azt mondta, hogy gyönyörű és okos és tehetséges vagyok. És azt hiszem még jobban beleszerettem most, hogy mélyebben belegondoltam a történtekbe. És szombat este randizom vele. Pedig azt hittem, hogy miután a medence mellett táncoltam vele jobb nem is lehet ez az elköltözés.
- Héj! Laura!- szakított félbe Emili.
- Tessék?
- Láttam nagyon elvagytok Ross-al.
- Azért te sem panaszkodhatsz-vágtam a fejéhez. - azok után amit közted és Riker között láttam.
- Te láttad?
- Igen. Pont téged kerestelek, de már majdnem feladtam, amikor megláttalak titeket a hintában.
- De ugye más nem látott? És nem is mondod el anyunak, vagy a csajoknak. KÉRLEK!!!!!!!!!!
- Ha azt mondod, hogy nem akarod, hogy más tudjon róla, akkor nálam biztonságban van a titkotok.
Nagyon jó érzés hogy Emili elsőre megbízott bennem és nem mondta azt, hogy felejtsem el azt, amit láttam.

- Emili -

Először kicsit megijedtem, amikor Laura azt mondta, hogy látott engem meg Rikert, de tudom, hogy megbízhatok benne, és nem mondja el senkinek, hiszen még is csak a legjobb barátnőm. Egyébként szerintem azért sem mondja el senkinek, mert tudja, hogy én is láttam őket Ross-al. Habár nem tudom pontosan mit láthattam.
De a lényeg hogy nem mondja el a titkomat. Ami ha már itt tartunk, nem lehet nagy titok, mert Riker tuti hogy eldicsekszik velem a testvéreinek. Hisz azt mondta, hogy emiatt tuti hogy irigykedni fognak rá. De mindegy, mert most az egyszer egy olyan helyes pasival járok, aki nem csak magával törődik, hanem én vagyok neki az első.

- Lili -

- Áááááhhhhh!- szaladtam be visítozva a szobába. A többiek szerintem nem tudták mi bajom van. És ahogy láttam épp egy személyes beszélgetés végébe rohantam bele.
- Mi van veled csajszi, nem láttalak így sikítozni az édes 16-os bulid óta?- kérdezte Laura, miközben majd megfulladt a nevetéstől.
- Igen olyan életvidám és boldog és...- akarta folytatni Emili, de félbe szakítottam
- És szerelmes.
- Ryland?????????- kérdezték szinte egyszerre mind a ketten.
-IGEN!!!!!!!!!!Olyan boldog vagyok csajok és...- ekkor berontott Bella  
- Na mizu????- kérdezte
- Semmi csak a pasik- mondtuk hármas szinkronban.
- Akkor már mindent értek-válaszolta nevetve
- Anyáék egyébként hol vannak?- kérdezte Laura.
- Nem tudom- válaszoltam és folytattam volna, hogy lehet, hogy Belláéknál vannak, de félbeszakított az hogy valaki az ablakomon kopogtat.
- Ki lehet ez?- választ ugyan nem kaptam de amikor kinyitottam az ablakot már mindent értettem.
-Áh Riker és Rocky. Ti mit kerestek itt?- kérdeztem, és már megkaptam a választ is majdnem, de ekkor Ross esett be az ablakon.
- Mizu?-kérdezte
- Semmi csak...Várjunk csak honnan tudtátok, hogy itt vagyunk mindannyian. És hol van Ryland?
"Csobbanás"
- Valószínűleg a medencétekben- válaszolta zavartan Ross
Mind kirohantunk a kertbe és igaza volt neki. Ryland tényleg a medencékben volt ruhástul és létrástul. Nagyon vicces látvány volt. Persze egyből oda mentem segíteni neki kiszállni, erre belerántott a vízbe.
- Ez nem vicces!- kiabáltam
- De szerintem nagyon vicces. Nem srácok?
A többiek nem mondtak semmit csak bólogattak és nevettek. Őszintén szerintem is egész vicces volt, de ezt nem mondtam meg a többieknek. Hanem inkább csak hagytam, hogy Ryland kiemeljen a vízből.

- Ryland -


Lili állította, hogy nem tetszik neki az, ahogy kiemelem a vízből,de szerintem nagyon is élvezte. Nem mintha én nem élveztem volna a közelségét.
Mikor kimásztunk a medencéből bejelentettem a nagy hírt.
- Srácok amúgy, csak azért jöttem, hogy elmondjam, hogy sikerült megszerveznem az első turnétokat.
- Tényleg?! Ez óriási, mikor lesz?- kérdezte Riker
- A jövő héten indulunk.
- És meddig lesztek távol?- szegezte hozzám a kérdés Emili.
- 52 nap. De megígérem nektek lányok, hogy visszahozom a srácokat épségben.
- Szerencséd. Különben...- folytatta volna Bella, de szerintem nem jutott eszébe semmi értelmes.
- De ez óriási gratulálok, de azért hiányozni fogtok. -mondta Laura kissé szomorúan, de mégis lelkesen
Szerintem mindenki örült még a lányok is, csak azért egy kis szomorúság is végig söpört rajtunk.

- Ross -

Örültem, hogy elmegyünk turnézni, de nem akartam itt hagyni Laurát. Ekkor jött a nagy ötlet:
- Hé, srácok Laura is eljöhetne velünk a Turnéra nem? Hiszen csodálatos hangja van.
- De ez jó ötlet!- mondta Ryland és most kivételesen semmi szarkazmus nem volt a hangjába.
- Laura te mit gondolsz?
Szóhoz se tudott jutni szerintem egy picit megleptem a kérdéssel, de végül beleegyezett.
- Rendben- csak ennyit mondott- De meg kell kérdeznem anyut és aput, hogy mi a véleményük róla.
- Oks akkor, ha jöhetsz, csak gyere oda a buszhoz jövő hét szerdán.
Nem akartam tudni még a szombati randinkon se, hogy jöhet-e vagy sem, mert nem tudom elképzelni ezt a turnét nélküle. De majd kiderül.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése