2014. július 31., csütörtök

- 2. évad / 6. fejezet -

- Brad -


Már három napja Selena-jék kanapéján alszok, de szerintem ez Laurát vagy nem érdekli, vagy nem veszi észre. Mondjuk nem is nagyon láttam olyan nagyon sokat mászkálni a lakásban. Kicsit azért aggódom érte. Viszont akárhányszor be akarok menni hozzá Sel megállít, vagy ha nincs a közelben, akkor az ajtó tutira zárva van. Amúgy a kanapés témára visszatérve... Kicsit talán összevesztem a srácokkal, de ez nem tart sokáig.
Hirtelen valaki lusta, vagy inkább élettelen csoszogását hallottam meg. Szinte csak végig vonszolta magát a földön. Rám nézett, majd elkezdett valamit motyogni.
- A levegőhiány miatt már hallucinálok is. Selena! - "kiabál".
- Előjöttél? - öleli meg nevetve.
- Csak kést keresek - mondja unottan.
- Mi szánt meg, hogy enni szeretnél? - veszi elő a keresett tárgyat.
- Semmi - veszi el a kést, majd visszatoporog a szobájába. Mikor leesik mind a kettőnknek a szitu, utána rohanunk, de becsapja előttünk az ajtót és kulcsra zárja azt.
- LAURA NYISD KI! - dörömbölök, de semmi reakció. - Van valami kalapács féleség ebben a házba? - fordulok Sel-hez , aki bólint és elrohan. Tovább próbálkozok a dörömböléssel, kevés sikerrel. Selena kezembe nyom egy kalapácsot. Zokogást hallok meg bentről, mire egy hatalmasat csapok az ajtóra, ami ezáltal betörik. Hogy be is jussunk rúgok egyet rá. Ahogy beléptünk láttuk a sarokban kuporgó Laurát. A kés tőle pár centire a véres szőnyegen hever. Ő pedig csak sír, zokog. Gyorsan felkapom a kést és a szoba másik végébe hajítom, nehogy hozzáférjen.
- Egy cigit? - szólal meg a hátam mögül Selena.
- Mintha az megoldás lenne - mondja elhaló hangon.
- Mert amit te csinálsz az, az? - fogom meg a kezét úgy, hogy lehessen látni a vágásokat rajta.
- Ha meghalok, akkor többé nem szenved senki sem. És mégis kinek hiányoznék? - temeti arcát a kezeibe.
- Nekem, vagyis nekünk és a srácoknak...
- És Emilinek, Bellának és Lilinek és az LA-i barátaidnak. A szőkédnek...- ecseteli Selena.
- Lili meghalt, neki már nem fogok hiányozni - forgatja a szemét.
- Te meg miről beszélsz? Úgy két napja is találkoztam vele - erre Laura szemei elkerekednek, majd lassan megtelnek könnyel, újra.
- Él? - néz félve Sel-re, majd mikor az bólint halványan elmosolyodik. - Nagyra értékelem, hogy nem akarjátok, hogy meghaljak, de valamit még szeretnék kérni.
- Mit? - állok fel, és a késért sétálok.
- Egy üveg Daniels-t és egy cigit. Helyesbítek egy doboz cigit - Sel kimegy és behozza, amit kért. Persze én ezt se tartom túl jó ötletnek, de nincs mit tenni. Ahogy kilépünk ismét bezárja az ajtót. Selena-ra nézek, aki csak vállat von.


- Alice -


A világ legnagyobb hülyéje vagyok. Nem tudok franciául, életemben nem jártam még itt, 2-es voltam földrajzból, így nem értek a térképhez, és a legnagyobb hóviharban ülök egy padon a szabad ég alatt. Gratulálok Alice! Annyi ész szorult belém, mint három görögdinnyébe. És még így is sokat mondtam.
- Alice? - szólít meg valaki. Kettőig nem látok, de a hangjából tisztán kivehető, hogy egy lányról van szó. És nem francia, vagyis nem annyira.
- Igen? - nézek körbe. Hirtelen valaki leül mellém. Oda nézek és... Ez lehetetlen! Nem úgy volt, hogy...
- Első kérdésem az lett volna, hogy mit keresel itt? De inkább ezt áttranszformálom arra, hogy miért nézel úgy, mint aki szellemet lát?
- Mert elméletileg annak kéne lenned. De lehet, hogy halálra fagytam és azért látlak.
- Öhm... Nem. Élek és virulok. De miért hiszed, hogy meghaltam?
- Mert Ryland-et a temetésed óta nem lehet összekaparni. Nem mintha olyan sok időt töltöttem volna a Lynch házban.
- Ti eltemettetek? Pedig csak nem mertem haza menni a Ross-os dolog után. Jó igaz, hogy be voltam drogozva, de akkor is.
- Lili! Nem tudta senki sem, hogy merre vagy és találtak egy csajt, aki nagyon hasonlított rád - magyarázom.
- De te mit keresel itt?
- Laurát. Muszáj őt és Ross-t újra összehoznom.
- Téged meg mi szállt meg? Sose voltál kedves, nemhogy segítőkész. És csak most esik le, amit mondtál. Szét mentek? De miért?
- Laura eljött valami forgatásra. Összejött valami Brad-el. Ross szakított vele, és azóta hallgatom, hogy álmában beszél és Laura nevét nyöszörgi - hadarom el.
- Wow! De ha megakarod találni, akkor ahhoz valahova menned is kéne.
- Tudom, de nem igazodok ki Párizson. A cím megvan, de hogy hogy jutok oda, nos az már más téma.
- Én oda tudlak vezetni - áll fel, majd engem is felhúz. - Nekem van egy olyan érzésem, hogy ez az igazi Alice - ölel meg. Elindulunk, közben Lili elmeséli, hogy mi is történt azon az estén, mikor eljött. Hogy a lehető legrosszabb társaságba keveredett. Nem akart senkinek sem rosszat, csak nem volt magánál. Amint tudatosultak benne a dolgok, egyből repülőre szállt és eljött onnan. Nehezen, de meggyőztem, hogy jöjjön vissza velem és Laurával, mert Ryland biztos odáig lesz érte meg vissza.

- Ross -

Szent akármi! Végre Franciaország felett járok! Egyre rosszabb érzés uralkodik el rajtam. Mi van, ha valami történt Laurával? Vagy, ha nem, akkor mi van, ha többé nem kíváncsi rám?
A repülő lassan leszállt, én pedig kiindultam a reptérről. Viszont megláttam egy ismerős kocsit... Ezek miért nem hagyják az embert élni? Egy nő és egy kamerás hapek szállt ki a járműből és felém tartottak.
- Ross! Ross! - szólít meg a nő. Már csak ők hiányoztak az életemből. De mit csináljak? A ClevverTV-sek mindenhol ott vannak. Megálltam, hátha így nem égetnek le a kelleténél jobban. - Ross! Mi van R5-al? Végleg szétesett a banda? És Laura Marano? Miatta jöttél Párizsba? A bátyádnak valóban van egy gyereke? Csak az igazságra vagyunk kíváncsiak - az utolsó mondatra elpattant valami az agyamba és legszívesebben leütöttem volna a riportert.
- Maguk nem az igazságot akarják, hanem egy sztorit! Fogják a normális embereket, akár minket, akár másokat és valóságsót kreálnak belőlük! Ez beteges! Mi van, ha egy sztárnak gyereke születik? Ő is emberből van. És ami az R5-ot illeti...- veszek egy mély levegőt. - Mi egy nagy család vagyunk. És minden családban vannak veszekedések, de megoldjuk, mert szeretjük egymást. szóval igazán elhúzhatna! - fordulok meg, majd elindulok.


- Riker -


- Hol van Rocky? - kérdezem Bellától, ahogy kilépek a konyhából.
- Az előbb Maddy-vel a kezében láttam rohangálni. Illetve felszaladni az emeletre - von vállat.
- Biztos?
- Nem. Riker, azért mondtam, mert nem akartam, hogy tudd, hogy Maddy megszökött egy nála két évvel idősebb pasival - csukja be a magazinját.
- Maddy?! Mi van?! Nem szökhet meg senkivel, akit nem ismerek! Rocky! - kiabálok, mire drága öcsém lerohan a lépcsőn a lányommal a kezében. - Jaj! Gyere kincsem! Ugye nem akartál megszökni? - veszem a kezembe Maddy-t
- Ennek meg mi baja van? - kérdi nevetve Rocky.
- Fáradt - von vállat Bella, majd bekapcsolja a TV-t.
- A legfrissebb sztárhírek itt a ClevverTV-n! Ross Lynch és a párizsi interjú. A fiatal sztár botrányos kiakadása: " Maguk nem az igazságot akarják, hanem egy sztorit! Fogják a normális embereket, akár minket, akár másokat és valóságsót kreálnak belőlük! Ez beteges! " A tini bálvány valóban volt barátnőjét keresi a szerelem városában? Lehetséges, hogy Raura azért ment szét, mert Ross végig ilyen agresszív volt Laurával? Megtudhatn... - erre megállítottam a tv képét és szövegét, meg úgy mindent.
(Ross Lynch Párizsban
botrány a szerelem városában) 

- Mit keres Franciaországban? - teszem le Maddy-t. - Csak ne csi... - mondatomat durván félbeszakítja a telefonom csörgése. 
- Riker Lynch - szólok bele.
- Mr. Lynch a Los Angeles-i Kórház belgyógyászati főorvosa vagyok - ekkor Bella észre vehette, hogy fehéredek el, ezért leültetett. - A felesége miatt hívom - a mai napom egyre jobb és jobb lesz.
- Mi van vele? - kérdezem félve.
- Az autója mellett összeesett. Most vizsgálják, hogy nincs-e trombózisa.
- Mi az a trombózis és halálos?
- Érelzáródás. És csak akkor halálos, ha a vérrög leszakad és embóliát okoz.
- Hányadik emelet, hányas kórterem? - hadarok
- Ötödik emelet. Huszonhatos.
- Köszönöm. Viszont hallásra - tettem le a telefont, majd felálltam.
- Na mi volt? - néz rám aggódva Bella.
- Megtennéd, hogy felhívod Rydel-t és Ellington-t? A kicsit pedig tegyétek le anyáéknál. Kórház, ötödik emelet, huszonhatos szoba - indultam ki a szobából. Beszálltam a kocsiba és, mint az őrült a kórház felé kezdtem hajtani. A telefonom ismét csörögni kezdett, ahogy előakartam halászni, de ehhez egy pillanatra le kellett vennem a szemem az útról, ami ahhoz vezetett, hogy sikeresen nekihajtottam egy fának. Ha nincs a légzsák nem igazán maradok életben. Hatalmas mázlimra nem ájultam el. A kocsi ajtajánál betört az üveg, ami elég szépen összevagdosott, de legalább kitudtam mászni a járműből. Már nem voltam olyan messze a kórháztól, ezért kicsit sántikálva, de megpróbáltam futni. Ahogy beértem besiettem a liftbe. Én még esküszöm nem láttam ilyen liftet. Komolyan a lassított felvétel is gyorsabban megy. Amivel a belseje volt borítva, abban láttam magamat... Az ingem több helyen elszakadt, az arcomon hatalmas karcolás, a gatyám csupa vér. Remek! 
A lift megállt, mire én Em kórterme felé vettem az irány, de csak a cuccai voltak bent, azok is darabokban. Hatalmas gombóc keletkezett a torkomban. Nem vagyok képes egyedül felnevelni Maddy-t, és nem tudom elengedni Emilit, még nem. 
- Itt meg mi a frász történt? - lép be Ell Rydel-lel az oldalán, aki ahogy meglát engem, vagyis azt ahogy kinézek, szorosan hozzá bújik.
- Veled meg mi van tesó? - néz rémülten az éppen érkező Rocky.
- Nem találtam Rik kocsiját, így... - jön be Bella is kezében a kocsikulccsal, majd megtorpan.
- Nehogy te is megkérdezd, hogy mi történt velem! A kocsi pedig valahol az út mellett van pár száz méterre innen, kicsit összetört.
- Akkor az volt az a roncs, ami mellett elhajtottunk? - néz csodálkozva Delly, mire csak bólintok.
- Emili hol van? - kérdezi meg Bella azt, amire a legjobban kíváncsi voltam jelen pillanatban.


2 megjegyzés:

  1. Szia! Blogverseny eredménye ITT -> http://engeddhogyvalosaggavaljak.blogspot.hu/2014/08/blogverseny-kihirdetese.html

    VálaszTörlés