2014. augusztus 20., szerda

Búcsúzó

Hát... Ez az este is eljött. Merthogy éppen "nyaralok" és éppenséggel este 11 óra van.
Őszintén tényleg jó kimondani, hogy van egy befejezett blogom, mert büszkeséggel tölt el, hogy végigcsináltam. Viszont szörnyen nehéz belegondolni, hogy ezzel egy korszak lezárult. Ha kíváncsiak vagytok (ha nem) elmesélem hogy is kezdődött. Nos...
A 8.a osztályos Klaunak már az agyára ment szeretett tantárgya a történelem, merthogy nekem mindenáron töriversenyre kellett mennem. Éppen a bárókról és a grófokról olvastam, pontosan Báró Wesselényi Miklósról és Gróf Széchenyi Istvánról, de ez most mellékes. A lényegre visszatérve, a könyv kupac mögött ülve tök máson kezdtem el gondolkodni (megint), mint kellett volna. Ne kérdezzétek hogy lett a reformkoros füzetemből író füzet, mert nem tudom. Csak abban vagyok, voltam és leszek biztos, hogy azon a hűvös februári napon született valami, ami ugyanolyan fontos számomra, mint a történelem. Azon a napon jött létre az R5 Forever című blogom. Az első olyan dolog, ami iskolán kívüli volt, de mégis a részemmé vált. Először szinte senki sem olvasta a blogot. Ha jól emlékszem, csak a 7. bejegyzésem környékén jött elismerés.
Viszont volt egy olyan barátnőm, amilyet mindenkine kívánok. Ő volt szinte az egyetlen szerintem, aki komolyan vett. Láthatta rajtam, hogy nekem ez fontos és ugyan poénokkal fűszerezve, de bíztatott.
Szóval elsősorban ebben a búcsúszövegben szeretnék köszönetet mondani kiskori legjobb barátnőmnek Flórának. Kössz, hogy nem nézel komplett idiótának a töri és írás mániámmal.
Néhány olvasómat is megemlíteném, akik nélkül biztos, hogy nem ment volna. Szuzi, Fanni, Hanna, Nó.
Rami neked is köszönöm, hogy mindig megláttad a jót az írásaimban.
Akinek még köszönettel tartozom az Nóra, akinek ha nincs a blogja, eszembe se jut írni
Ennyi lett volna. Erre a blogra bejegyzés többé nem kerül fel. Hivatolasan is bezárom az R5 Forever című blogom. De előtte még felkonferálom a blog "utódját", ami ugyan nem teljesen ilyen sztori, de remélem benéztek majd a Loser Like Me (link) című blogomba, ami ha ügyes vagyok, akkor szeptember elsején érkezik az első fejezetével. Addig is ott a többi blogom :D
A végére pedig egy Jókai Mór idézetet írok le nektek, ami szerintem nagyonis illik a szereplőimre, akiket elengedni, talán a legnehezebb, hisz egy kicsit mindegyik én vagyok...

" Az embernek csak az arca ismerhető, de az arca nem Ő. Ő az arca mögött van, láthatatlan "

xoxo: Klauu M.

3 megjegyzés:

  1. "Ha becsukódik egy ajtó, van hogy kinyílik egy másik" Amúgy meg drága Klau te meg akarsz engem könnyeztetni mindenképpen? Hmm? Nem szép dolog! Na mindegy, megbocsájtok... nagyon szerettem a blogodat (meg a többit is) nem nagyon tudok most mást mondani (ami egyébként a te hibád mert ..mert a tiéd )minthogy: Siyakuhalalisela! :D Fogadni mernék hogy nem tudod milyen nyelven van, és hogy mit jelent , de te is tudod, hogy nem éppenséggel az okosságomról vagyok híres. Egyébként lehet, hogy ennek a blognak vége, de ott van a többi remek alkotásod is amiket továbbra is lelkesen fogok olvasni. Csak ennyit akartam. Szóval... குட்பை
    ~Hann

    VálaszTörlés
  2. El sem hiszem, hogy többé nem olvashatom el ezt a blogot! Azt hiszem Nekünk, az olvasóidnak kell megköszönnünk, hogy a felvételi, tanulás + suli mellett feldobtad a napjainkat, különösen az enyémet, amikor egyik hazajöttem a suliból "utálok élni" érzéssel és akkor megismerkedtünk... Azt hiszem mindenki nevében beszélek, ha azt mondom, hogy az R5 Forever a szereplőivel együtt befészkelte magát a szívünkbe. Nem vagyok érzelgős de megkönnyeztem a blogodat (és nem csak azért mert allergia szezon van és szétkapartam a szemem, és most fáj). Viszont örüljünk, mert ez még nem a vég, hiszen van/lesz még másik blogod. Nagy ölelés:
    -Best olvasód ever:
    Fanni ��❤

    (Amúgy érezd magad megtisztelve, mert ilyen véleményt senkinei sem írtam. ;D)

    És még valami: R5 Forever...

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Először is,nem akkor kezdtem el olvasni,amikor ez a blog létrejött,hanem pont 1 év után,amikor elkezdtem ismerkedni az R5-val.
    Pont,amikor elkezdtem olvasni már az elejétől kezdve megtetszett!<3
    Amikor nem is voltam otthon,hanem pont iskolában és infó óra volt,akkor tovább olvastam.
    Nekem ez nagyon tetszett!<3
    Remélem lesz több olyan blogod,ha R5-os vagy nem.Mi még akkor is fogjuk olvasni.<3
    UI.:nekem is van egy R5-os blogom,ha van kedved vagy időd,akkor nyugodtan jöhetsz!:) http://r5fansvagyok.blogspot.hu/
    ,,R5 szív,
    R5 a lélek,
    R5 fan leszek,
    Amíg csak élek!<3"

    VálaszTörlés