2014. november 8., szombat

Csak egy bejegyzés mert ezt is nektek köszönhetem :)

Egy bejegyzés erejéig még írok az első blogomba. Huh, már hónapok óta befejeztem és azóta is jönnek az ötletek, hogy mi lett volna ha... és egyszerűen úgy előröl kezdeném, hogy lássátok, máshogy is végződhetett volna. De nem a blog esetleges újranyitása (amire kicsi a százalékos esély) miatt írok most ide hanem, hogy köszönetet mondjak nektek és az FB's blog design szerkesztőinek. Még mikor a blog élt és virult jelentkeztem egy blogversenyre a "Legromantikusabb blog" kategóriában, amit most elárulok, hogy megnyertem. Nekem ez igazán sokat jelent, mert ebből látszik (meg persze a kitartó olvasótáboromból), hogy megéri ezt az egészet csinálni. Így magunk között szólva nagyon hiányoznak a lányaim Laura, Bella, Lili és Emili és persze a banda, amiről ugyan vannak blogjaim, de ilyen mint ez, még egy nincs. Szóval még egyszer szeretném megköszönni a szerkesztőknek és az olvasóimnak egyaránt ezt a díjat.

1 megjegyzés: