2014. augusztus 20., szerda

- 2. évad / 8. fejezet [Valóban vége lenne?/ 2. rész] (Epilóg)

- 16 év múlva -

- Laura -

- Akkor anya és Emili túlélték? - néz rám nagy szemekkel Patrick a nyolc éves fiam, erre Em-el mosolyogva összenéztünk.
- Le se tagadhatod, hogy a fiad - nézek nevetve Ross-ra.
- Ebből milyen király film lenne már? - gondolkozik el Rocky.
- És én lennék a főszereplő - jelenti ki szinkronban a férjem Ross és a lányom Diana.
- Srácok nem akartok egy kicsit... Nem is tudom, játszani? - mutat a mögöttünk lévő rétre Bella. A gyerekek elrohantak, mi pedig csak néztük őket.
- Amúgy mi lenne a címe? - kérdezi Delly.
- Minek? - néz körbe Ell.
- Te eddig itt voltál egyáltalán? Amúgy a filmünknek - néz nevetve Rydel a férjére.
- The R5 - jelenti ki Riker.
- Szerintem az R5 Forever jobban hangzik - grimaszol viccesen Emili.
- Ha a bandáról nevezzük el, akkor mi hogy kerülünk a képbe? - karolja át Ryland Lilit.
- Majd photoshop-pal rászerkesztünk titeket a forgatókönyv borítójára - nevetek. - Nézzétek! - biccentek a fejemmel a srácok felé, akik elfeküdtek a füvön és a felhőket bámulják. " Az akkor is egy UFO-ra hasonlít, ha virág " " Nem. Az egy nyuszi " " Szerintem Hello Kitty " találgatják a formákat.
- Amúgy most, hogy Laura lelőtte a poént, hogy hogyan találkoztunk... Valóban vége lenne? - elmélkedik Rocky. - Mintha csak tegnap lett volna, hogy Bella legyőzött a kedvenc videó játékomban - fogja meg nevetve az említett kezét.
- Mintha csak tegnap lett volna, hogy Emili terhes lett - csatlakozi Riker.
- Mintha csak tegnap lett volna, hogy rájöttem, életem szerelme végig mellettem volt - csókolja meg Ellington Rydel.
- Mintha csak tegnap lett volna, hogy vissza kaptalak - néz mélyen Ry Lili szemébe.
- Mintha csak tegnap kellett volna átszelnem fél Párizst - piszkálja a gyűrűm Ross.
- Mintha csak tegnap lett volna, hogy találkoztunk - mondjuk szinkronban a lányokkal.
- Azóta nincs is nyugtunk - nevetnek a srácok Riker vezetésével.
- De az összes problémánkat megoldottuk, mert már akkor egy család voltunk. Mára pedig minden álmunk valóra vált. És azóta sincs új kedvenc bandánk - nevet Bella.
- R5? - kérdezi szinkronban a banda.
- Örökké... - mondjuk szinkronban.

3 megjegyzés:

  1. Hát ez csodálatos volt! R5 Forever örökké! :') Köszönöm a sok jó kedvet okozó részt! És a sok sírást amit belőlem valaha kihozott egy blog! De ez nem csak egy blog számomra! Ez a legeslegjobb történet ami valaha volt és lesz is! Örökre kedvencem marad!

    VálaszTörlés
  2. Ez volt a világ legeslegjobb blogja! El sem tudod képzelni mennyire szerettem. Kár, hogy vége de egyszer minden véget ér. A többi blogod segítségével valahogy talán túlélem. Köszi, hogy a tanulás és minden más dolgod mellet időt szántál rá. Soha sem fogom elfelejteni! R5 FOREVER!!!

    Olvasód örökre: Nelli

    VálaszTörlés
  3. Szia:) Én szívem szerint örültem volna több résznek is de ez a nem tudom mennyi is megragyogtatta a szívem:) Sok olyan blogot olvastam ahol teljesen hamar történik valami alig olvastunk bele pár részbe de itt teljesen más volt:) minél többet haladtam a részekkel egyre többet akartam belőle❤ Imádtam❤ Ilyes fajta blogokat keresek mert ez oltári volt az egész ❤❤


    Puszi egyik olvasódtól: Reni✔ :* ❤

    VálaszTörlés