2014. május 7., szerda

-Nagy bejelentés-

Hali emberek!
Nem,még nem új résszel jövök. Azt szeretném bejelenteni,hogy a blog határozatlan időpontig szünetel. Őszintén,tényleg nagyon sajnálom,de mostanában nem vettem elég komolyan a sulit,és szó szerint 2-es eső hullik rám. A helyzet az,hogy beszéltem az osztályfőnökömmel meg a többi tanárommal is (akik mellesleg mind azt mondták,hogy nagyon tehetséges író vagyok,és egy csomó plusz 5-öst kaptam a blogokért két tantárgyból is),de a lényeg,hogy azt javasolták,hogy a három blogból egyet egy kicsit szüneteltessek,mert így túl sok minden van a fejemben. És a helyzet az,hogy én ezt a blogot választottam,mert amúgy is az alapsztori megvan,de képtelen vagyok olvashatóra fogalmazni. Remélem ezzel nem veszítek az olvasóimból,de ezt a lépést most muszáj megtennem. Kicsit most belehúzok,de ígérem,hogy amint lesz időm visszatérek.
Még egyszer nagyon sajnálom =((((((((((((((((((((((((

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése